2017年3月17日 星期五

蕃茄咖哩慢煮豬扒焗飯



早前從日本買了一包得獎的北本蕃茄咖喱粉,雪櫃又有西班牙栗子豬扒,就試做特別版焗豬扒飯。

材料:
豬扒                 1塊
蕃茄咖哩粉     26g
紅蘿蔔             半條
洋蔥                 半個
罐頭蕃茄         半罐(約200g)
水                     300ml
芝士粉             少量

白飯                  2碗
雞蛋                  2隻

準備工夫:
1. 留起之前一晚的白飯。新鮮白飯比較濕身,不好炒,用冷飯效果更好,因為雪了一晚比較乾身,炒起上來一粒粒。
2. 紅蘿蔔切條,洋蔥切粒,雞蛋打匀。

3. 焗爐預熱至120度。

做法:
1.  把豬扒放入已預熱120度的焗爐焗50分鐘。中途約30分鐘反一反。

2.  鑊下油,放白飯炒散,飯上面放雞蛋,快手兜匀,炒至每粒米都沾上蛋汁,乾身上焗碟。


3.  鑊下油,大火燒熱油,收慢火下洋蔥,炒至有香味半透明,下紅蘿蔔,兜匀,下罐頭蕃茄,加水,上蓋,開中火煮10分鐘至蘿蔔軟身。

4.  收乾至一半水份,下咖哩粉,汁料變稠,熄火。

5.  豬扒焗熟後,拿出來時把焗爐預熱200度。

6.  豬扒切件,放在飯上,淋上汁料,灑上少量芝士粉,放入預熱200度的焗爐焗15分鐘。


後記:
1.  由於太心急想食,忘記把豬扒從焗爐拿出來時煎封表面。這樣做可封鎖肉汁,豬扒表面少少焦又會靚啲。
2.  蕃茄咖哩粉可用其他咖哩粉代替。
3.  因為只想有焗面效果,但又怕芝士太肥,我才下少少芝士粉。如果想有拉絲效果,可用Mozzarella cheese去代替芝士粉。想味道香濃一點,就下Parmasan cheese。
4.  可用新鮮蕃茄代替罐頭蕃茄,但味道會淡,汁亦較稀,要酌量加糖調味,自己再試。

沒有留言:

張貼留言