2014年7月26日 星期六

我的新玩具--Smile baker

小時候放學時經過屋企樓下街邊檔,總會買半份格仔餅祭下五臟廟,多到漏出來的花生醬和煉奶,雖然弄到成手係,但吃完後總有說不出的滿足。現在賣的格仔餅雖然款式很多,有朱古力味,又有椰絲味,但總是吝嗇花生醬,所以一直都很想自己做夢想中的美味格仔餅,奈何又一定要買到模具才能成事。

去過上海街,又去過電器舖物色格仔餅機,但都不太合意,在網上看見了這部可愛的鬆餅機就很想買了。

內裏有兩款plates: pancake和薑餅人,我另購其餘三款: donuts,waffles和哈哈笑。


因為日本電壓和香港不同,所以又要去鴨寮街另購變壓器。變壓器比我的電飯煲還要大!

用smile baker做的pancake,配牛油和楓糖漿,加一杯英式早茶,好幸福啊!
Smile baker的機身很小,變壓器比它還大,真的妹仔大過主人婆。

薑餅人plate~~
用調味料樽盛起粉漿,唧落個模會方便一點,不會弄汚地方。
起泡後可以冚上蓋
加些朱古力裝飾,很吸引啊!

2 則留言:

  1. Hello~
    想請教下 個粉漿係點整架?材料係咩?
    如果係現成買,咁係叫做咩呢?
    唔該哂你^^

    回覆刪除
  2. 你好呀~~

    我係跟返隨機付上的食譜,可做35-40個
    無鹽牛油 20g (室溫)
    砂糖 20-25g
    蛋 1隻
    牛奶 100ml
    鬆餅粉(hotcake mix) 100g (759,大型超市都有得賣)
    (以上是原味,我再加以下材料)
    豆寇粉 半茶匙
    薑粉 半茶匙
    肉桂粉 1茶匙

    你試試看~~~

    回覆刪除