2013年10月19日 星期六

柚子蜜曲奇

同事剛剛去了韓國旅行,請大家吃紫菜和喝柚子蜜。剛好是上午茶時間,先吃掉包紫菜,看著那包柚子蜜,想著除了沖飲品外,可以做什麼食物呢?上網參考一下,柚子蜜可以做的食物都十分多樣化,可做主菜柚子蜜豬扒,又可做甜品如柚子蜜小蛋糕,柚子蜜曲奇等等。簡單一點,試做柚子蜜曲奇,可以和同事一起分享。因為一包柚子蜜只有30g,於是我十分厚顏地問同事可否送我多一包柚子蜜。

    來自韓國的柚子蜜


今次用了日清低粉和新買的Horizon organic unsalted butter。呢款有機牛油如果按Citysuper其他牛油的價錢比就不算是太貴,454g都是$78,President 200g在Citysuper 賣$39,Horizon除開仲平啲。當然President 在烘焙店只售$20,但就沒有Horizon出售。



(份量-- 50小塊)
材料:
牛油        80g        
糖或糖霜 20g        
柚子蜜    60g        
低筋粉    160g

做法:
(1) 先把牛油和糖打至鬆發呈淡黃至奶白色,目的使它鬆化
(2) 加入柚子蜜拌勻,一定要拌勻,因為柚子蜜裏有柚皮,有柚皮的會有點酸,如果柚皮聚在一起,就要有些太酸,有些無味 
(3) 再加入低筋粉拌至不見粉粒
(4) 拿出麵團,初成長條狀,用保鮮紙包好,放入雪櫃雪至硬 (我雪了過夜)
(5) 預熱焗爐至170,拿出麵團切片放在焗盤上,焗約10-12分鐘。

後記:
(1) Horizon牛油味較重,有少少"酥"味,但整餅後又不是太覺。
(2) 糖霜比糖細粒,快溶一點,可以快點和牛油混合。我落20g,對不喜太甜的朋友剛剛好,喜甜的可放多點糖,但因為柚子蜜本身也甜(甜度亦depends on 牌子),所以小心落糖。
(3) 不同焗爐溫也有不同,焗時記緊睇火,小心曲奇會太黑。
(4) 同事和朋友的Comment: 起初食落冇乜味,之後嗒落啲柚子味就出,好有名牌曲奇餅店的感覺~~ 哈哈~~


2 則留言: