2014年1月31日 星期五

賀年口痕小吃--鹽焗腰果





















今日是甲午馬年年初一,祝大家馬到功成,事事順景,大朋友心想事成,小朋友腰果肉丁(考試「要過欲(dis)tinc(tion)」)。


新年除了糕點外,各式小食亦是拜年時吹水喝茶必備,尤其是對住很久沒見的親戚又冇乜嘢講時,講句「食瓜子吖!哈哈哈哈⋯⋯」又可以打下圓場,避免dead air 。

招呼來拜年的朋友,可以自製一些簡易的小食。以前媽媽很愛炸腰果,通常炸腰果一出場,好快手就冇晒。但是一炸食物,食物又較油膩,感覺上冇咁健康,廚房又要清潔一番,最大鑊係鑊油,炸完嘢都唔知點處理。

所以用焗爐整腰果就可以健康D,亦不用處理鑊油。

材料:
腰果     半磅(227g)
水         500ml
鹽         少許

調味:
孜然燒烤鹽      半湯匙
黑椒香草鹽      1/4湯匙

做法:
1. 煲鹽水至蝦眼,放腰果,滾起後熄火焗5分鐘。



2. 預熱焗爐200度。
3. 撈起腰果瀝乾水,用廚紙抹乾腰果。
4. 調焗爐至180度,放腰果入爐。焗15分鐘後,郁一郁焗盤,反一反腰果,繼續多焗10分鐘。

5.  拿出放在cooling rack上放涼。


6. 攤凍後把腰果放入食物袋,放入調味搖勻。


後記:
1. 調味料可有其他變化,可以落紫菜、麻辣粉、花椒鹽等,想淡一D就落少D鹽,視乎口味。
2. 孜然鹽:孜然粉(1/4湯匙)+鹽(1/4湯匙)
3. 黒椒香草鹽:黑椒(1/8湯匙)+香草少少+鹽(1/4湯匙)
4. 焗時最後10分鐘要睇火,如果上夠色就要拿出來,不然很易燶,腰果放涼後會深色點。
5. 焗腰果送酒一流,不只是賀年才吃的小食。

沒有留言:

張貼留言